AltenaTalent

Over ons

AltenaTalent: hét traineeprogramma in de regio en een initiatief van Matchability!

Voor bedrijven

Heb jij het al voorbij horen komen? Het traineeship voor nieuwe talenten in Altena. Dé plek waar je jonge hoogopgeleide starters uit de regio kennis laat maken met jouw bedrijf.

 

De voorbereidingen zijn al in volle gang. Want vanaf februari 2021 gaat het traineeprogramma al van start. Tijdens dit programma doen starters werkervaring op bij drie verschillende bedrijven in Altena. Zo zet je niet alleen je bedrijf op de kaart bij deze doelgroep, maar vind je ook de perfecte aanvulling en frisse blik voor jouw organisatie.

 

Er zijn al heel wat bedrijven aangesloten, van de nummer 34 op de lijst van de top 100 logistieke dienstverleners tot een tuinplanten groothandel met een internationaal netwerk van meer dan 350 kwekers. Samen met deze mooie bedrijven van Altena houden we onze jonge talenten in de regio!

 

Benieuwd of dit traineeship ook aansluit bij jouw organisatie? Stuur dan een mailtje naar e.timmermans@matchability.nl. En houd onze socials in de gaten: altena_talent (Instagram) en AltenaTalent (Facebook).

Voor (pas) afgestudeerden

Ken je dat? Net afgestudeerd en nog geen idee waar je wilt gaan werken en wat bij je past? Een traineeship lijkt de uitkomst, maar waar vind je dat zonder dat je moet afreizen naar een grote stad? Stop met zoeken! Vanaf februari 2021 kun je bij jou in de buurt een unieke ervaring opdoen en binnen een tof traineeprogramma snuffelen aan de mooie werkgevers in jouw regio waarvan je wellicht het bestaan nog niet afweet. Samen gaan we op zoek naar jouw ideale startersfunctie. Is jouw interesse gewekt? Check hier de volledige vacaturetekst en houd onze socials in de gaten: altena_talent (Instagram) en AltenaTalent (Facebook).

 

Social

media

Bekijk Matchability

op Twitter, Facebook

en LinkedIn

Blogs

Lees informatieve en inspirerende nieuwsberichten geschreven door de professionals van Matchability.

Magazines

Bekijk onze magazines tot wel een jaar terug helemaal gratis online!

MatchPoint

Log met je corporatiemailadres en een zelfgekozen wachtwoord in op ons online kennisplatform.

 

Ons team

Graag stellen wij je voor aan onze professionals! Klik op de foto's voor contactinformatie en LinkedIN.

 
 
 
Anouk_edited.jpg
Hasiba_edited.jpg
Jasper_edited_edited_edited.jpg

Matchability Academy

De Academy is binnen Matchability opgericht om onze talenten klaar te stomen tot toppers binnen de corporatiesector. Je agenda wordt gevuld door een combinatie van werken en leren bij opdrachtgevers én ontwikkeling en trainingen binnen Matchability. Een echte win-winsituatie dus!

Wat is het?

Bij eigen ontwikkeling kun je denken aan meeloopdagen met collega’s, het werken aan zelf opgestelde competenties en leerdoelen en het volgen van trainingen. We bieden een opleidingsprogramma aan, waarin je kunt zien welke trainingen allemaal worden aangeboden. Misschien geef jij over een tijdje wel een eigen training aan je collega’s. Naast collectieve trainingen heb je ook een opleidingsbudget om individuele trainingen te volgen.

Een leuke leerzame start

Als we het hebben over de ontwikkeling van Matchability, richt je je samen met onze collega's ook op het ontwikkelen van nieuwe producten, onderzoek en andere toffe projecten.

Naast de teambuilding die tijdens het werk plaatsvindt, is er ook genoeg ruimte voor plezier met borrels en intervisies. Soms komt er zelfs een planking challenge voorbij. Kortom, de Academy is een leuke, leerzame start voor je loopbaan!

Veelgestelde vragen

 

1. Hoe werkt detachering?

Je komt bij ons in dienst. Op basis van jouw interesses en profiel maken we een match met een functie of opdracht bij een van onze opdrachtgevers. Wanneer een opdrachtgever interesse heeft, plannen we een kennismakingsgesprek. Bij een positieve uitkomst ga je aan de slag bij de betreffende woningcorporatie. We streven naar verschillende opdrachten en functies gedurende je dienstverband, zodat je snel en veel leert. Detachering is super voor je cv!

 

2. Wie zijn jullie opdrachtgevers?

We werken specifiek voor woningcorporaties die een tijdelijk personeelsvraagstuk hebben.

 

3. Wat voor opdrachten en functies vullen jullie zoal in?

Onze collega’s vervullen veelal bedrijfskundige projecten en functies op ten minste hbo-niveau. Concreet kun je denken aan toffe projecten op het gebied van data op orde, privacywetgeving, business intelligence, maar ook aan functies als medewerker planning en control.

 

4. Hoe zien de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden eruit?

We bieden je een marktconform salaris. Je ontvangt pensioen via StiPP. Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed en bevatten onder meer een leaseauto, een laptop, 25 vakantiedagen, een opleidingsbudget en diverse personeelsuitjes.

 

5. Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

Jouw persoonlijke ontwikkeling vinden we heel belangrijk. We bespreken samen wat jouw ambities, doelen en interesses zijn. Heb je een interessante opleiding gezien die hierbij aansluit? Dan faciliteren we je graag in je ontwikkeling. Wat opdrachten en functies betreft zijn de mogelijkheden om je in de breedte of juist de diepte te ontwikkelingen groot. We zien je maar al te graag schitteren in de rol van projectleider of adviseur bedrijfsvoering.

 

6. In hoeverre heb ik inspraak in de projecten/functies die ik doe en eventuele verlengingen?

Goede communicatie en korte lijntjes vinden we enorm belangrijk. Dat betekent dat we altijd met je overleggen, zowel bij een nieuwe opdracht als bij een verlenging van een huidige opdracht.

 

7. Wat als ik een project of functie niet leuk vind?

We kijken altijd naar je interesses en achtergrond en zoeken daar een zo passend mogelijke opdracht bij. Daarbij is het mogelijk dat je een keer een opdracht niet leuk vindt. Niets aan de hand! We zoeken gewoon verder naar een leuke functie die wel bij je past. Wel verwachten we dat je af en toe ook een opdracht aanneemt die je niet zo heel leuk vindt, maar die in het belang van de opdrachtgever is. Flexibiliteit vinden we belangrijk. 

 

8. Werk ik samen met andere collega’s van Matchability?

Wij zorgen voor voldoende contactmomenten, zodat je je collega’s leert kennen en ook wat van hen kunt leren en zij van jou. We organiseren diverse (in-company)trainingen en intervisiebijeenkomsten. Als je bij Matchability start, maak je ook deel uit van onze Matchability Academy. In de Academy staat je persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling van Matchability centraal. Wij vinden naast het ontwikkelen van medewerkers plezier maken heel erg belangrijk. Het leuk hebben met elkaar. Daarom organiseren we maandelijks een borrel met het hele team en organiseren we leuke team(buildings)uitjes.   

 

9. Kan ik ook een open sollicitatie sturen?

Uiteraard, graag zelfs! Stuur je cv en een korte motivatie naar info@matchability.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op als we een potentiële match zien!  

10. Is Matchability gecertificeerd?

Matchability beschikt over het SNA-keurmerk (www.normeringarbeid.nl).

Postadres: Matchability B.V. | Stadionlaan 85 | 5213 JJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres: Business Center De Vliert (toren B)  | Stadionlaan 85 (derde verdieping)  | 5213 JJ 's-Hertogenbosch

Tel. 085 82 26 595 | info@matchability.nl | www.matchability.nl

KvK-nummer 59723831 | Btw-nummer: NL853618975B01 | IBAN: NL55RABO0153250917

  • Matchability | Facebook
  • Matchability | Twitter
  • Matchability | LinkedIN

© 2020 Matchability | Alle rechten voorbehouden. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

Download hier de algemene voorwaarden van Matchability en ons privacy statement.

Webdesign by Studio ROB

Favicon Studio ROB 2019.png