Postadres: Matchability B.V. | Stadionlaan 85 | 5213 JJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres: Business Center De Vliert (toren B)  | Stadionlaan 85 (derde verdieping)  | 5213 JJ 's-Hertogenbosch

Tel. 085 82 26 595 | info@matchability.nl | www.matchability.nl

KvK-nummer 59723831 | Btw-nummer: NL853618975B01 | IBAN: NL55RABO0153250917

  • Matchability | Facebook
  • Matchability | Twitter
  • Matchability | LinkedIN

© 2019 Matchability | Alle rechten voorbehouden. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

Download hier de algemene voorwaarden van Matchability en ons privacy statement.

Webdesign by Studio ROB

Favicon Studio ROB 2019.png

Het detacheringsbureau voor de corporatiesector. Als het gaat om het vinden van een uitdagend project, het vinden van jouw passie of het coachen van jouw loopbaan, dan zijn wij jouw match!

Ons concept

Waardevolle ervaring opdoen in de corporatiesector? Wij regelen passende projecten, goede trainingen en brengen jou in verbinding met professionals met de nodige jaren ervaring.

 

Ben jij student, schoolverlater of heb je al werkervaring? Voor elke fase van jouw carrière kunnen wij jou de volgende uitdaging bieden. Jij kiest, wij matchen.

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden zijn de belangrijkste waarden binnen Matchability. Het zijn de eigenschappen of drijfveren die laten zien waar we voor staan. Binnen Matchability hebben we zes heldere kernwaarden die onze bedrijfscultuur in één keer duidelijk maken en die collega's zullen uitdragen:

  • Flexibiliteit

  • Creativiteit

  • Openheid

  • Optimisme

  • Plezier in het werk

  • Kundigheid

Matchability | Kernwaarden

Bekijk de video voor meer uitleg!

 

Social

media

Bekijk Matchability

op Twitter, Facebook

en LinkedIn

Blogs

Lees informatieve en inspirerende nieuwsberichten geschreven door de professionals van Matchability.

Magazines

Bekijk onze magazines tot wel een jaar terug helemaal gratis online!

Matchpoint

Het coörperatieve corporatieboek 2019.

Bekijk alvast een online inkijkexemplaar.

 

Ons team

Graag stellen wij je voor aan onze professionals! Klik op de foto's voor contactinformatie en LinkedIN.

Anne-José
Bernice
Claire
 
Elcke
Esmeralda
Harmen
Florian
Iris
Joëlle
 
Jorieke
Marit
Mitch
 
Niels
Niels
Rick
Sabine
Sanne
Simone
Timon
Vincent
 

1. Hoe werkt detachering?

Je komt bij ons in dienst. Op basis van jouw interesses en profiel maken we een match met een functie of opdracht bij een van onze opdrachtgevers. Wanneer een opdrachtgever interesse heeft, plannen we een kennismakingsgesprek. Bij een positieve uitkomst ga je aan de slag bij de betreffende woningcorporatie. We streven naar verschillende opdrachten en functies gedurende je dienstverband, zodat je snel en veel leert. Detachering is super voor je cv!

 

2. Wie zijn jullie opdrachtgevers?

We werken specifiek voor woningcorporaties die een tijdelijk personeelsvraagstuk hebben.

 

3. Wat voor opdrachten en functies vullen jullie zoal in?

Onze collega’s vervullen veelal bedrijfskundige projecten en functies op ten minste hbo-niveau. Concreet kun je denken aan toffe projecten op het gebied van data op orde, privacywetgeving, business intelligence, maar ook aan functies als medewerker planning en control.

 

4. Hoe zien de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden eruit?

We bieden je een marktconform salaris. Je ontvangt pensioen via StiPP. Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed en bevatten onder meer een leaseauto, een laptop, 25 vakantiedagen, een opleidingsbudget en diverse personeelsuitjes.

 

5. Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

Jouw persoonlijke ontwikkeling vinden we heel belangrijk. We bespreken samen wat jouw ambities, doelen en interesses zijn. Heb je een interessante opleiding gezien die hierbij aansluit? Dan faciliteren we je graag in je ontwikkeling. Wat opdrachten en functies betreft zijn de mogelijkheden om je in de breedte of juist de diepte te ontwikkelingen groot. We zien je maar al te graag schitteren in de rol van projectleider of adviseur bedrijfsvoering.

 

6. In hoeverre heb ik inspraak in de projecten/functies die ik doe en eventuele verlengingen?

Goede communicatie en korte lijntjes vinden we enorm belangrijk. Dat betekent dat we altijd met je overleggen, zowel bij een nieuwe opdracht als bij een verlenging van een huidige opdracht.

 

7. Wat als ik een project of functie niet leuk vind?

We kijken altijd naar je interesses en achtergrond en zoeken daar een zo passend mogelijke opdracht bij. Daarbij is het mogelijk dat je een keer een opdracht niet leuk vindt. Niets aan de hand! We zoeken gewoon verder naar een leuke functie die wel bij je past. Wel verwachten we dat je af en toe ook een opdracht aanneemt die je niet zo heel leuk vindt, maar die in het belang van de opdrachtgever is. Flexibiliteit vinden we belangrijk. 

 

8. Werk ik samen met andere collega’s van Matchability?

Wij zorgen voor voldoende contactmomenten, zodat je je collega’s leert kennen en ook wat van hen kunt leren en zij van jou. We organiseren diverse (in-company)trainingen en intervisiebijeenkomsten. Als je bij Matchability start, maak je ook deel uit van onze Matchability Academy. In de Academy staat je persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling van Matchability centraal. Wij vinden naast het ontwikkelen van medewerkers plezier maken heel erg belangrijk. Het leuk hebben met elkaar. Daarom organiseren we maandelijks een borrel met het hele team en organiseren we leuke team(buildings)uitjes.   

 

9. Kan ik ook een open sollicitatie sturen?

Uiteraard, graag zelfs! Stuur je cv en een korte motivatie naar info@matchability.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op als we een potentiële match zien!  

10. Is Matchability gecertificeerd?

Matchability beschikt over het SNA-keurmerk (www.normeringarbeid.nl).